Logo

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

2018-04-11 12:20:00

WÓJT GMINY NOZDRZEC

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

referenta w Referacie finansowym

  I. Wymagania niezbędne: spełnienie wymagań określonych w art.6  ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych, wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane ekonomiczne lub administracyjne co najmniej roczny staż pracy w administracji,   II. Wymagania dodatkowe: biegła obsługa sprzętu komputerowego, znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o rachunkowości, podatku VAT, finansach publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, komunikatywność, łatwość nawiązywania bezpośrednich kontaktów, samodzielność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność, punktualność. III. Do zakresu wykonywanych zadań należeć będzie:
  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o rachunkowości w odniesieniu do jednostki budżetowej tj. urzędu gminy w zakresie dochodów, a w szczególności:
  • prowadzenie obsługi i ewidencji kasowej (syntetycznej i analitycznej),
  • prowadzenie kont rozrachunkowych zgodnych z zakładowym planem kont,
  • sporządzania dzienników dochodów wg potrzeb,
  • prowadzenia dekretacji księgowej na dowodach księgowych,
  • sprawdzania dowodów pod względem formalno-rachunkowym,
  1. Prowadzenie księgowości dochodów i wydatków budżetu gminy „Organ” w systemie informatycznym.
  2. Prowadzenie księgowości wyodrębnionego konta bankowego depozytów.
  3. Prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  4. Sporządzania i wystawianie faktur VAT na podstawie otrzymanych wykazów należności (opłaty, czynsze, sprzedaż mienia komunalnego).
  5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu do jednostki budżetowej tj. urząd gminy w zakresie dochodów a w szczególności:
  • prowadzenie rejestru, dekretacji i księgowanie dowodów księgowych związanych z rozliczeniem VAT,
  • sporządzanie JPK i deklaracji VAT,
  • sporządzanie zbiorczych JPK i deklaracji VAT po centralizacji, oraz przekazywanie ich do Ministerstwa Finansów,
  1. Rozliczanie należności z tytułu opłat, czynszów i sprzedaży mienia komunalnego.
  2. Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie przelewów.
  3. Sporządzanie sprawozdań finansowych realizacji dochodów budżetowych jst. Oraz dochodów z zakresu administracji rządowej Rb-27S, Rb-27ZZ i Rb-N.
  4. Sporządzanie półrocznej i rocznej pisemnej informacji opisowej z dochodów jednostki budżetowej.
  5. Wykonywanie innych czynności zleconych przez wójta, sekretarza i skarbnika gminy.
  6. Pełnienie zastępstwa na stanowisku ds. księgowości budżetowej - wydatki.
IV. Warunki pracy:
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • budynek Urzędu Gminy jest niedostosowany do poruszania się wózkiem inwalidzkim,
V. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. dyplom, certyfikat, zaświadczenie) potwierdzone za zgodność z oryginałem,
  • dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy: kserokopia świadectw pracy potwierdzającej przebieg całej pracy zawodowej, potwierdzone za zgodność z oryginałem,
  • w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, (osoba wybrana w postępowaniu konkursowym na ww. stanowisko zobowiązana będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 t. j.) do realizacji procesu naboru na stanowisko,
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%. VII.  Miejsce i termin składania oferty: Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie finansowym”, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Nozdrzcu, w pokoju nr 8 lub przesłać na adres: Urząd Gminy Nozdrzec 36-245 Nozdrzec 224 w nieprzekraczalnym terminie do 24.04.2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie lub będą niekompletne, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 13 4398020 wew. 34 . Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Nozdrzec. Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy. Zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) informuję:
  • administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Wójt Gminy Nozdrzec z siedzibą 36-245 Nozdrzec 224,
  • dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
  • osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia,
  • obowiązek podania danych wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz.108), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902).
Kwestionariusz osobowy Oświadczenia kandydata        

Wójt Gminy Nozdrzec

 mgr Antoni Gromala

Wytworzył Agnieszka Baran
Data wytworzenia 11/04/2018
Opublikował w BIP Agnieszka Baran
Data opublikowania 11/04/2018
Data ostatniej aktualizacji 11/04/2018
Liczba wyświetleń
Autor Data modyfikacji Link
Agnieszka Baran 2018-04-11 12:20:00 Zobacz
Wytworzył
Data wytworzenia 11/04/2018
Opublikował w BIP
Data opublikowania 11/04/2018
Data ostatniej aktualizacji 11/04/2018
Liczba wyświetleń