Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
WÓJT GMINY NOZDRZEC
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
referenta w Referacie finansowym
I. Wymagania niezbędne:
spełnienie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych, wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane ekonomiczne lub administracyjne co najmniej roczny staż pracy w administracji,
II. Wymagania dodatkowe:
biegła obsługa sprzętu komputerowego,
znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o rachunkowości, podatku VAT, finansach publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
komunikatywność, łatwość nawiązywania bezpośrednich kontaktów, samodzielność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność, punktualność.
III. Do zakresu wykonywanych zadań należeć będzie:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o rachunkowości w odniesieniu do jednostki budżetowej tj. urzędu gminy w zakresie dochodów, a w szczególności:
- prowadzenie obsługi i ewidencji kasowej (syntetycznej i analitycznej),
- prowadzenie kont rozrachunkowych zgodnych z zakładowym planem kont,
- sporządzania dzienników dochodów wg potrzeb,
- prowadzenia dekretacji księgowej na dowodach księgowych,
- sprawdzania dowodów pod względem formalno-rachunkowym,
- Prowadzenie księgowości dochodów i wydatków budżetu gminy „Organ” w systemie informatycznym.
- Prowadzenie księgowości wyodrębnionego konta bankowego depozytów.
- Prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Sporządzania i wystawianie faktur VAT na podstawie otrzymanych wykazów należności (opłaty, czynsze, sprzedaż mienia komunalnego).
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu do jednostki budżetowej tj. urząd gminy w zakresie dochodów a w szczególności:
- prowadzenie rejestru, dekretacji i księgowanie dowodów księgowych związanych z rozliczeniem VAT,
- sporządzanie JPK i deklaracji VAT,
- sporządzanie zbiorczych JPK i deklaracji VAT po centralizacji, oraz przekazywanie ich do Ministerstwa Finansów,
- Rozliczanie należności z tytułu opłat, czynszów i sprzedaży mienia komunalnego.
- Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie przelewów.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych realizacji dochodów budżetowych jst. Oraz dochodów z zakresu administracji rządowej Rb-27S, Rb-27ZZ i Rb-N.
- Sporządzanie półrocznej i rocznej pisemnej informacji opisowej z dochodów jednostki budżetowej.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez wójta, sekretarza i skarbnika gminy.
- Pełnienie zastępstwa na stanowisku ds. księgowości budżetowej – wydatki.
IV. Warunki pracy:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- budynek Urzędu Gminy jest niedostosowany do poruszania się wózkiem inwalidzkim,
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. dyplom, certyfikat, zaświadczenie) potwierdzone za zgodność z oryginałem,
- dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy: kserokopia świadectw pracy potwierdzającej przebieg całej pracy zawodowej, potwierdzone za zgodność z oryginałem,
- w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, (osoba wybrana w postępowaniu konkursowym na ww. stanowisko zobowiązana będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 t. j.) do realizacji procesu naboru na stanowisko,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
VII. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie finansowym”, należy składać osobiście
w siedzibie Urzędu Gminy w Nozdrzcu, w pokoju nr 8 lub przesłać na adres:
Urząd Gminy Nozdrzec
36-245 Nozdrzec 224
w nieprzekraczalnym terminie do 24.04.2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie lub będą niekompletne, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 13 4398020 wew. 34 .
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Nozdrzec.
Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.
Zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) informuję:
- administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Wójt Gminy Nozdrzec z siedzibą 36-245 Nozdrzec 224,
- dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia,
- obowiązek podania danych wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz.108), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902).
Wójt Gminy Nozdrzec
mgr Antoni Gromala
Wytworzył | Agnieszka Baran |
---|---|
Data wytworzenia | 11/04/2018 |
Opublikował w BIP | Agnieszka Baran |
Data opublikowania | 11/04/2018 |
Data ostatniej aktualizacji | 10/08/2022 |
Liczba wyświetleń |
Autor | Data modyfikacji | Link |
---|---|---|
Agnieszka Baran | 2018-04-11 12:20:00 | Zobacz |
Wytworzył | Agnieszka Baran |
---|---|
Data wytworzenia | 11/04/2018 |
Opublikował w BIP | Agnieszka Baran |
Data opublikowania | 11/04/2018 |
Data ostatniej aktualizacji | 10/08/2022 |
Liczba wyświetleń |