Tryb i sposób zgłaszania niewłaściwego świadczenia usług przez firmę odbierającą odpady komunalne lub przez punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
16/09/2021
1) Właściciele nieruchomości powinni zgłaszać przypadki niewłaściwego świadczenia usług niezwłocznie po stwierdzeniu tego faktu, nie później jednak niż w terminie do 2 dni roboczych od dnia, w którym usługa została niewłaściwie wykonana;
2) Zgłoszenie winno nastąpić osobiście w Urzędzie Gminy w Nozdrzcu, telefonicznie na numer telefonu 13 4398020, pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres e-mail -ugn@nozdrzec.pl;
3) zgłoszenie, o którym mowa w pkt 2 powinno zawierać dane niezbędne dla ustalenia okoliczności, w szczególności:
- imię i nazwisko zgłaszającego,
- adres nieruchomości dotyczącej reklamacji,
- opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
Wytworzył | Agnieszka Baran |
---|---|
Data wytworzenia | 16/09/2021 |
Opublikował w BIP | Agnieszka Baran |
Data opublikowania | 16/09/2021 |
Data ostatniej aktualizacji | 16/09/2021 |
Liczba wyświetleń |
Autor | Data modyfikacji | Link |
---|---|---|
Agnieszka Baran | 2021-09-16 13:41:11 | Zobacz |
Wytworzył | Agnieszka Baran |
---|---|
Data wytworzenia | 16/09/2021 |
Opublikował w BIP | Agnieszka Baran |
Data opublikowania | 16/09/2021 |
Data ostatniej aktualizacji | 16/09/2021 |
Liczba wyświetleń |